1.

بررسی نقش مدیران فرهنگی صدا و سیما در روند جهانی شدن فرهنگ

صفحه 1-7
ابوالفضل صمدیان؛ سید بلال سید علوی

2.

ارزیابی دانشگاهیان از لزوم توسعه و ارائه چارچوب مفهومی اندازه‌گیری حسابداری با رویکرد فرهنگ دین اسلام

صفحه 10-23
عسگر پاک مرام؛ یوسف بیک زاده؛ جمال بحری ثالث

3.

بررسی عوامل فرهنگی و اجتماعی موثر بر میزان رضایت بیمه گذاران از شرکت بیمه ایران در شهر تهران (مطالعه موردی بیمه‌های اتومبیل)

صفحه 26-41
لیلا عشاق خسروشاهی؛ سیدمحمد سیدمیرزایی

4.

بررسی تأثیر ارزش‌های فرهنگی بر میزان نگهداری وجه نقد در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

صفحه 44-58
سعید جبارزاده کنگرلویی؛ انور بایزیدی

5.

ارزیابی عملکرد دانشگاه‌ها در بهبود آموزش شهروندی در کلان‌شهرهای کشور (نمونه موردی: دانشگاه‌های مستقر در شهر تهران)

صفحه 60-72
کریم حمدی؛ هادی رزقی شیرسوار

6.

امکان نقش‌آفرینی رسانه ملی در همبستگی اقوام ایرانی

صفحه 74-91
علی اکبر فرهنگی؛ فاطمه پورمعصوم

7.

ارزیابی رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت‌مندی مشتری در تصمیمات رفتاری مشتریان دفاتر خدمات مسافرتی شهر ایلام

صفحه 94-103
حمیده رشادت جو؛ علی نعمتی زاد؛ محمد ابویی اردکان

8.

تبیین مهارت‌های تفکر انتقادی در دانشجویان حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات

صفحه 106-115
فریدون رهنمای رودپشتی؛ احمد یعقوب نژاد؛ احمد گودرزی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب