1.

بررسی ارتباط فرهنگ با نظریه نمایندگی مبتنی بر رویکرد مدیریت سود

صفحه 1-19
دکتر رمضانعلی رویایی؛ دکتر فریدون رهنمای رودپشتی؛ محمدرضا عبدلی

2.

ارزیابی نقش فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درحفظ و تقویت هویت فرهنگی کودکان و نوجوانان (با تکیه بر قصه گویی)

صفحه 21-40
دکتر سیدرضا صالحی امیری؛ فریبا حبیبی

3.

بررسی تاثیرسازمان های غیر دولتی بر رفتار فرهنگی جوانان

صفحه 41-59
دکتر حسین مظفر؛ حسین قنادیان

4.

نقش مدرسه در باز تولید نظام سیاسی

صفحه 61-77
دکترسید اسداله اطهری؛ شهرود امیر انتخابی

5.

آسیب شناسی عدم اجرای قانون منع کار کودک و ارائه الگوی مناسب اجرای آن

صفحه 79-89
دکتر مراد کردی

6.

بررسی نقش و جایگاه ارزیابی عملکرد در موفقیت و بهبود فعالیت های فرهنگی نمایندگی های فرهنگی در خارج از کشور

صفحه 91-105
ابراهیم پرویز؛ مرتضی داودی

7.

مقایسه مهارت های مدیران فرهنگی و غیر فرهنگی در ایران مطالعه موردی: مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان هلال احمر

صفحه 107-116
فاطمه رادان

8.

بررسی نقش عوامل آمیخته بازاریابی در میزان فروش محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

صفحه 117-123
لیلا کمالی صالح آباد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب