1.

تأثیر شبکه های اجتماعی مجازی (فیس بوک) بر هویت اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی)

صفحه 9-25
حبیب صبوری خسروشاهی؛ نسرین آذرگون

2.

بررسی تطبیقی نحوه مدیریت و فعالیت اقتصادی موسسات ارتباطی رسانهای معتبر در جهان

صفحه 29-36
بهاره بخشی؛ احمد شهیدیان؛ مریم خرسند

3.

جامعۀ چند فرهنگی : حقوق شهروندی و رفتار رسانه ای

صفحه 37-48
نسترن خواجه نوری

4.

تحلیل و بررسی نحوه چینش اخبار دربخش های خبری 20:30 شبکه دو سیما

صفحه 49-59
روح الله احمدزاده؛ محمدرجب فرهمند

5.

شناسایی ابزارهای مؤثر تبلیغات فرش دست باف ایران از نگاه خریداران داخلی

صفحه 61-71
سمیه تاجیک اسماعیلی؛ ماندانا صنیعی؛ محمد صادق اسدی رازی

6.

بررسی رابطه بین اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی هاو رضایت کارکنان (مورد مطالعه: کلیه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی واقع در استان تهران)

صفحه 73-82
لیلا نیرومند

7.

بررسی رابطه استفاده از پیام کوتاه با ارتباطات میان فردی جوانان (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزادبندرعباس)

صفحه 83-93
نازنین ملکیان؛ آنی میرزاخانیان؛ سیدرضا هاشمی زاده

8.

بررسی نقش تفاوت مهارتهای ارتباطی زنان و مردان و تاثیر آن بر رضایت شغلی کارکنان

صفحه 95-106
نسیم مجیدی قهرودی؛ علی گرانمایه پور؛ سمیرا بخشنده

9.

بررسی تطبیقی بازتاب اخبار در رسا نه های ایران وتاجیکستان

صفحه 107-113
مهناز ظاهری

10.

نقش پیام تبلیغاتی رسانه بر اساس مدل (A. I. D. A) بر روی رفتار مصرف کننده (در فروشگاه های عرضه کننده لوازم خانگی، غرب تهران)

صفحه 115-122
هما درودی

11.

نقش رسانه های ارتباط جمعی در آگاهی و پیشگیری از ایدز در بین دانشجویان

صفحه 123-136
نادر صادقی لواسانی نیا؛ هما صدقی جلال؛ خدابخش احمدی

12.

عوامل موثردر افزایش اثربخشی شبکههای اجتماعی مجازی درسازمانهای رسانه ای (موردمطالعه: انجمن مدیران روابط عمومی ایران)

صفحه 137-148
سیدعلی رحمانزاده؛ محمدرضا حقیقی

13.

بررسی فناوری اطلاعاتی و ارتباطی والزامات پیاده سازی و توسعه مدارس هوشمند در ایران

صفحه 149-160
گیتی نیرومند؛ حمید یزدانی؛ مسلم گنجی

14.

بررسی دیپلماسی کره جنوبی در استقبال مردم ایران از فرهنگ و کالای این کشور

صفحه 161-179
سید وحید عقیلی؛ علیرضا قرائتی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب