1.

نقش رسانه ها برفرهنگ سازی

صفحه 9-35
حسن گیوریان؛ معصومه ذاکری

2.

مدیریت و سازماندهی در مطبوعات ایران

صفحه 37-49
نزهت اکبری

3.

سیمای زنان در رسانه های کشور ترکیه

صفحه 51-60
بهاره نصیری؛ فاطمه بدوی؛ سید مسعود رجبی

4.

نگاهی به وضعیت رسانه های الکترونیک و روزنامه نگاری آنلاین در ایران و چشم انداز آتی آن

صفحه 61-74
پروانه پیشنمازی

5.

نقش فن آوری اطلاعات در ارتباطات شبکه ای

صفحه 75-86
وحیده ترزمی نژاد؛ سپیده ترزمی نژاد

6.

بررسی رابطه استفاده از تلفن همراه با ارتباطات چهره به چهره از نظر دانشجویان مورد مطالعه : دانشجویان دانشکده علوم انسانی واحد تهران شرق (قیام دشت)

صفحه 87-99

7.

علل گرایش مدیران و کارکنان روابط عمومی به استفاده از سامانه های پیامکی (مورد مطالعه شرکت مخابرات ایران)

صفحه 101-110
سمیه تاجیک اسماعیلی؛ منیژه رسول زاده

8.

بررسی رابطه استفاده از اخبار ساعت 21 شبکه یک سیما و مشارکت سیاسی (موردمطالعه دانشجویان دانشگاه تهران شرق)

صفحه 111-139
فیروز دیندار فرکوش؛ سید وحید جهانبازی گوجانی؛ طیبه جهانبازی گوجانی؛ روح الله احمدزاده کرمانی؛ نادر صادقی لواسانی؛ حسن نظری گلدرق

9.

مطالعۀ رابطۀ بین رفتار رسانه ای ایرانیان مقیم تورنتو و ویژگی های کشور میزبان

صفحه 141-152
نسترن خواجه نوری

10.

ببو و بادو

صفحه 153-164
بهاره بخشی؛ مریم طاهریان؛ مریم خرسند

11.

تحلیل برنامه های شبکه ماهواره ای ام.بی.سی فارسی به منظور دستیابی به فرهنگ و تکنیک های ارتباطی بکار گرفته شده در انتقال پیام

صفحه 165-176
محمد سلطانی فر؛ نازنین ملکیان

12.

مطالعه نقش سواد رسانه ای دانشجویان در میزان تأثیرپذیری آنها از تبلیغات تجاری

صفحه 177-188
خیری زنده بودی؛ فاطمه زنده بودی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب